Het is tijd om iets te doen!

Beste mensen,

Jesse Klaver heeft Nederland veroverd met zijn enthousiasme en zijn visie. Daarmee heeft GroenLinks een forse verkiezingsoverwinning geboekt en onze Tweede Kamerfractie is groter dan ooit. En nu de kabinetsformatie van VVD, CDA en D66 met GroenLinks mislukt is, ligt er voor ons een grote politieke opgave. Maar met vreugde constateren we ook dat de ‘beweging’ die GroenLinks ook is, groeit en bloeit.

Ook voor Parkstad Limburg is het tijd om in beweging te komen. De aanwas van leden en de grotere fractie in de Tweede Kamer moeten we aangrijpen om ook hier een nieuwe wind te laten waaien. Na de winst in de landelijke verkiezingen, moeten we ook hier in het Zuiden een goede uitslag en meer zetels waarmaken. Tenminste als we erin slagen om duidelijk te maken waar GroenLinks voor staat.

De GroenLinks-afdeling Parkstad Limburg heeft te lang een te rustig bestaan gehad. We moeten nu in beweging komen, om de kansen waar te maken.

In maart zijn de verkiezingen voor Provinciale Staten. Daar moeten we campagne voor voeren. Met enthousiasme! Want we willen GroenLinks met nieuw elan vooruit helpen. En hopelijk werkt dat aanstekelijk. Zo kan GroenLinks Steeds groeien.

Dus, kom voor GroenLinks Limburg in beweging!

Ter inspiratie en activering

“Het idee dat idealen niets hoeven te kosten, dat je ze kunt ‘hebben’ zonder ze na te streven, is even wijdverbreid als hinderlijk. Stellen idealen niet pas wat voor als je bereid bent er iets voor op het spel te zetten?”

Frans Pollux in Dagblad de Limburger en het Limburgs Dagblad, 9 juni 2017.